недеља, 1. март 2015.

February favourites+recenzija


 Heej,ovaj post sam trebala napisati vec juce ali nisam stigla.
 Kao sto vidite pisacu o mojim favoritima u Februaru takodje cu uraditi i recenziju
 jednog karmina.Izabrala sam nekoliko stvarcica koje sam koristila tokom Februara.
 Pa da krenemo:
1.Ovaj balzam sam bas koristila i mnogo je pomogao mojim usnama.Kupila sam ga
 u Avonu i mogu vam reci odlicno mirise.Sa mirisom jasmina je.Omeksava suve usne,cini
 ih glatkim i pruza dugotrajnu hidrataciju.



2.Ovaj proizvod sam takodje kupila u Avonu.Koristila sam puno Advence proizvoda
ali ovaj je jedan od najboljih.Poboljsava izgled kose cineci je mekom i sjajnom.


 3.Svetlucavi losion za telo.Pruza kozi svetlucavi sjaj.Ne mogu vam opisati kako mirisee,mmm..
 prelepo.Mirise na na zimske crvene bobice i sea puter.Takodje sam ga kupila u Avonu i skoro
 pa sam ga potroslia.


 4.Advence Technique ulje za kosu, mogu vam reci da je predobro.Stavljam ga posle pranja
 kose ali dok je jos vlazna kosa jer poboljsava krajeve.Obnavlja i cini ostecenu kosu glatkom.
 I da kupila sam ga u Avonu i kao sto vidite pri kraju je,tako da cu verovatno ga kupiti ponovo
 jer je fantasticn.


 5.Sledeca stvar su ovi uzorci.Obozvam ih i stalno ih nosim jer mogu da stanu u dzep.
 Kao sto vidite svaki proizvod je iz Avona jer mi sestra radi tamo i tako svaki put uzmem
 po nesto.Ovaj prvi je uzorak parfema Femme i mirise na mangoliju,amber i svetlucavu krusku.
 Drugi je Cherish mirise na mosus i tresnji cvet, ovaj uzorak mi je od omiljenih.I zadnji je
 Instinct njega sam malo manje koristila ali takodje lepo mirise.




6.Imam bas puno ovakvih vocnih sprejeva ali ovog meseca sam najvise koristila ovaj.
 Mirise na smokvu i vanilu i predivno mirise.



 7.Najvise ovog meseca sam koristila ovaj Matte lak.
 Kupila sam ga u parfemeriji Maji i potrebno je samo da ga jednom premazete i odicno
 ce izgledati.Boja je narandzasta.


8.Ove pufnaste mindjuse mi se bas svidjaju.I vecinom se slazu u sve.


9.Ovu jednu gumicu sam dobila od drugarice a jednu sam ja kupila.Uglavnom ne
vezem rep,ali ovog meseca sam kod kuce vezala i u rep i u pundju i bas mi se svidja
kako stoji jer izgledaju kao misnice.


10.I zadnja stvar je ova naranzdasta torbica.Nosila sam je uz nekoliko kombinacija,jer se
 ne uklapa u sve.

 Pa sada da pocnemo sa recenzijom.Ovo mi je prva recenzija.
 Pisacu o Colortrend karminu koji sam kupila u Avonu.I proizvod je odlican.
 Stavljam ga kada idem na neku zurku ili svadbu posto ga necu naravno nositi u
 skolu.Ja obozavam jace karmine pa sam zato uzela ovaj,Pink Doll..Ima predivnu
  svezu i sjajnu boju i neverovatan osecaj na usnama.Veoma je dugotrajan i ne
  razmazuje se.Ima i hidrirajucu formulu i lako nanosenje.Bio je na snizenju
 179 dinara i morala sam ga uzeti a i standarna cena nije uopste skupa.
 To je to za ovu recenziju.Nadam se da vam se svidela.Dole cu staviti nekoliko slika,
 kako izgleda ovaj karmin.
      
   Pakovanje: 8/10
   Cena: 10/10
   Boja: 10/10
   Da li bih ga opet kupila? Da :)
 



     Evo kako izgleda kada se nanese na ruku,uzivo je mnogo jaca boja.:-)

   To je to za ovaj post.Pisite misljena.Vidimo se.

39 коментара:

  1. Odličan post! :) Sviđaju mi se jako minđušice, a za gumice da ne govorim. Gde si kupila gumice(u)

    P.S. Novi post na mom blogu!
    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti,kupila sam je u nekoj baraci gde se prodaju nakit i tako neke stvarcice a imas i kod
      kineza...:-)
      Poseticu tvoj blog:-)

      Избриши
  2. Анониман1. март 2015. 08:41

    Imam jedno pitanje! Gde si postavila brkovcice? Poseti moj blog i uclani se. Jako mi se svidja tvoj blog kao i post!
    P.S. Imam novi post na blogu!
    adinkutak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa imas kod mene na blogu sa leve strane pise ti THEMES i tu udjes i izaberes sta hoces.
      Poseticu tvoj blog i hvala ti punoo :-)

      Избриши
  3. Super post,imam i ja tako slicne gumice inace prelepe su ti a i karmin takodje ;)

    http://arianefashionandbeauty.blogspot.co.at/

    ОдговориИзбриши
  4. Izgleda da baš voliš Avon :D

    http://tinejdzerskidnevnik.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Odlično je,samo pazi na greške.♥
    http://dreamgirllovefashion.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Odličan post. Vidim da baš voliš Avon proizvode :D
    Ne znam zašto, ali iz nekog razloga mi onaj balzam za usne (na prvoj slici) izgleda kao neki sprej za telo i deluje mi baš veliko, kao dezodorans npr.. Okej, ludim... :'D
    Gumice su preslatke, a i torba je baš lepa :)

    Novi post na blogu ---> girlyworld07.blogspot.com
    - Danijela ✿

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa uglavnom volim,kao sto sam rekla u postu tamo mi radi sestra pa stalno uzmem po nesto:-)
      Ovaj balzam je bas bas malii :-) haha
      P.S.Hvala:-)

      Избриши
  7. Super post. I ja volim Avon proizvode. Ranije sam koristila taj karmin iz recenzije a sad' sam i zaboravila za njega.. Hahah

    Pogledaj novi post i učlani se------------→ http://justforgirrl.blogspot.com/2015/03/party-with-milica.html

    ОдговориИзбриши
  8. pročitala sam post još jučer ali nisam stigla komati sooori :/ haha xd nego tvoji favoriti su odlični ,i ja volim avonove proizvode, imala sam ih kišu sada manje koristim zapravo nikako hahaha xd nego šta sam ja pošla reći za avonove proiz. et vidiš kako zaboravim,ah da probala sam to ulje odlično je i meni tako fiiino miriši hahha xd Ovaj ruž mi je taaaakooo fiiin *__* ima prelijepu boju za ostalo ne mogu reći jer ga nisam probala haha koja logika -.-' i posebno mi se sviđaju tvoje gumice ,dok nisam pročitala tekst ličile su mi na trake hahah xd eto ja moram sada da idem kratko sam svratila da komam :D a sada me čeka ilijada i odiseja ,pročitala sam tvoju poruku na emailu odg. ću uvijek zaboravim aaj -.-'
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma (i da već sam tvoj poklon pripremila,mislim da će ti se pismo posebno svidjeti hahaha xd ,moraš shvatiti prije nego ti dođe pošta,da sam ja jako neozbiljna osobah ahha xd)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma nema veze,hvala ti :-)
      Sada cu cu uci i videti poruku,da ne bi posle zaboravila:-)
      Jedva cekam da dodje pismo ,nadam se da ce mi se svideti:-)

      Избриши
  9. Great post
    Would you like to follow each other ?
    I'll follow back after it

    Www.miharujulie.com

    ОдговориИзбриши
  10. Ovo Avonovo ulje za kosu mene spašava!! Svima preporučujem!!
    Evo već desetak dana sam bez njega jedva izdržavam...

    Kapege life moments :)

    ОдговориИзбриши
  11. Super post najvise mi se svidaju ove gumice i svee :D
    Posjeti me na blogu i ja sam stavila novi post caooo Super si :)

    ОдговориИзбриши
  12. Анониман4. март 2015. 08:08

    Odličan post,sve je super,a ove gumice mi se nekako najviše sviđaju. ^^ baš su slatke. :3

    Novi post na mom blogu,očekujem tvoje mišljenje. ♥

    ОдговориИзбриши
  13. Super post. Koristila sam ovaj prvi proizvod-balzam za usne i za njega provereno mogu da kazem da je odlican .Mnogo mi se svidjaju ove mindjese-pufnice i masnice-gumice. Samo tako nastavi jedna si mi od omiljenih blogerki.
    Pogledajte novi post na mom blogu i pisite utiske u komentare
    http://mynewblogqueenoffashion.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  14. Sto se tice karmina jako mi se dopada. Od favorita taj mat lak sam i ja dosta koristila u februaru... Inace post je sjajan...

    Molim te poseti moj blog :
    http://missmartafashionandcosmetics.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  15. Minđušice su prepreslatke aa.*Q*
    Super blog,kao i post!

    Pogledaj moj i učlani se:
    http://joka45688.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  16. Boja karmina je super :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  17. super post, super blog!
    poseti moj blog i uclani se molim te♥
    http://jelenabeutandlifeblog.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  18. I ja imam ruz za usne u istom pakovanju ali moj je crveni .Inace super post

    ОдговориИзбриши