субота, 28. март 2015.

Favourites March

Heej drage moje,danas je vreme kako bih ja rekla sugavo,ceo dan pada kisa
a ja je narvno ne volim.Obicno kada pada ja ne izlazim iz kuce tako je bilo
i danas i evo jos sam u pidzami jer me bas mrzi da se presvlacim. :-)
Mart je bas brzo prosao tj.nije jos ali se blizii :-)Jedva cekam april je je tad
moj rodjendan tako da ocekujte neke postove vezane za to.
U ovom postu cu pisati o mojim  favoritima ovog meseca.:-)
Pa krenimo:
Ova 3 laka sam u martu najvise koristila,boje mi se posebno svidjaju i bas mi nekako idu
uz prolece tako da cu ih koristiti i u narednom mesecu.Ovaj zeleni lak sam dobila od
drugarice,zuti sam kupila u Liliju a lak boje koze je brenda ''Golden Rose'' i kupila sam ga
u jednoj parfimeriji.




 Sledeci favorit je takodje bezbojni lak samo sto je ovo tretman za jacanje noktiju.Kupila sam ga u
 Avonu i mogu vam reci stvarno jaca nokte.Ja prvo namzem neki lak pa preko njega ovaj tretman
 nikad ga ne mazem samog,tako mi je lepse.

  
     Koristila sam mnogo turpija ali ova mi je jedna od omiljenih.Veoma lepo turpija nokte.

   
    Ovaj balzam sam takodje kupila u Avonu.Obozavam da ga stavljam a narvno koristim ga i za skolu
    posto ne ostavlja mnogo traga na usnama.Sa aromom maline je i preslatko mirise.


   Prvi balzam je sa pcelinjim voskom i iz Avona je.Umiruje usne sem sto je balzam za usne moze
   da neguje kozu oko noktiju i hrani suvu kozu na laktovima.A ovaj drugi sam kupila u parfimeriji
   Maji,ostavlja blag trag na usnama,takodje omeksava usne i cini ih glatkom.Ima preslatko
   pakovanje i predivan miris jagode.
     


                   Obozavam parfem Purblanka tako da sam se odlucila za taj miris roll-ona.Ima
                   lep miris i 24 h zastite.


Miris Femme me je odusevio.Ima prelep miris i cesto ga koristim.Mirise na svetlucavu krusku,
mangoliju i na note ambera.Kupila sam ga u Avonu po odlicnoj ponudi za samo 449 dinara.

 
  Ovu majicu sam cesto nosila u skolu,boja mi se posebno svidja.Dobila sam je od drugarice
  za slavu.

  
   Ovog meseca nisam bas toliko nosila nakit ali ovde se nasla bela sovica,bas je slatka.
   Obozavam da je nosim i ima cirkoncice koje je cine lepsim.

   
  U martu sam nosila i masnice .A ovu su jedne od omiljenih.:-)


            Od knjiga sam uspela da procitam samo ovu.Napisala ju je Sandra Braun a knjiga se
            se zove Recita tisina.Stvarno lepa knjiga.

       
        Ja sam inace zavisna od slatkisa ali u poslednja dva meseca uopste ih ne jedem, retko kada
        uzmem jedino sto sam jela su integralni keksovi, to obozavam.


              To je to.Sta ste vi koristili tokom marta?
              Sutra najverovatnije pisem neki diy.:-) Vidimo se.Bajj:-)

15 коментара:

  1. I ja takodje koristim ovaj twentyone zuti lak
    Stvarno je divan. Bolela bih da procitam i ovu knjizicu;)♥
    marsylylife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. I ja koristim onaj lak za jacanje noktiju,super je!
    Moram naci onu knjigu :D <3

    http://myworldmyrulees.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Knjiga mi se na izgled jako dopada. .Potrazicu je.. Post je odlican, ovaj lak plave boje mi je wow! ^^ Masnice i parfem su jos veci wow! Dok je majica najveci vrh!!!!!!!!!! <333333

    ОдговориИзбриши
  4. P.S. Sve je kulll ^^ I zaboravila sam da kazem da je lancic jako sladak! <3

    ОдговориИзбриши
  5. Post je savršen. Imam i ja ovo labelo šta već,super je.

    ОдговориИзбриши
  6. uuuh,ja nikada nisam imala neke favorite ,al stvarno. hahahha xd ne bih mogla ti reći da imam neke kada ih nemam,ali tvoji su genijalni pogotovo ovo što se može jesti pod nazivom integralni keks hahahaha xd i ova knjiga uh uh uh čini mi se zanimljivom.! ako je pronađem ima da je pročitam hahah xd
    al i ostali proizvodi se čine primamljivim :D
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    -emma

    ОдговориИзбриши
  7. Ovaj Golden rose lak se nasao i u mojim favoritima a i ovaj plavi mi se bas dopada. Ja sam takodje zavisna od slatkisa (pogotovo Snikersa) i ovaj keks izgleda zdravo i ukusno

    Ovde mozes da pogledas moje favorite: sparklygoddess.blogspot.com/2015/03/march-favorites-favoriti-za-mart.html

    ОдговориИзбриши