уторак, 17. март 2015.

Pink Tag


  Heej dragi moji citaoci .:-)
  Ovaj post sam odlucila da uradim jer sam videla to na jednom blogu Kapege's life moments
  A i Ksenija sa bloga Everything from Ksenija me je nominovala da ovo uradim.Mnogo mi se svideo
  post i morala sam ga uraditi.Sve sto trebate da uradite je da slikate nesto pink ili roze i napisete post u
  vezi toga.I svako ko je ovo procitao moze ovako uraditi.
  Pink mi je jedna od omiljenih boja i obozavam je.
  Inace,za nekoliko dana pocinje moje omiljeno godisnje doba.Bas se radujem prolecu a imam i puno
  razloga zbog cega ga volim.:-)











                  Par slika su mi mutne ne znam sto, da bi je videli jasnije morata kliknuti na nju.
To je to.Verovatno cu u toku dana napisati jos jedan post.
                                                      Ljubim vas.Vidimo se.Bay!♥






17 коментара:

  1. Анониман17. март 2015. 01:28

    Preslatko je!Gde si kupila ovaj drugi balzam,ne Baby lips već ovo drugo,ako je balzam uopšte.Liči mi da je iz Avona ali nisam sigurna,jer imam i ja slično♥

    ОдговориИзбриши
  2. Presladak tag...volim roze boju :D
    Novi post na mom blogu ------- http://sofija1837.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Hvala sto si posetila moj blog. :) I tvoj blog je super, volim roze boju. :)

    http://gospodjicamrvica.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Hvala ti sto si uradila ovaj tag.Jako mi je drago zbog toga.♥
    Super su slike kao i celi post♥

    ОдговориИзбриши
  5. Moja omiljena boja je takodje i roza! Odlican post! ♥
    sandrin-kutak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Super stvarcice i odlican blog!
    Svrati i ti do mog, ukoliko ti se svidja mozemo se pratiti na GFC-u i ostati u kontaktu!
    <3 iz Italije,
    Sonia Verardo
    http://www.trenchcollection.com/

    ОдговориИзбриши