среда, 18. март 2015.

My favourite jewerly

 Heej drage mojee,sta mi radite?
 Ja se upravo dosadjum uceci muzicko :-(Ali sam ipak morala ostaviti malo vremena za ovaj
 post.Danas cu pisati o mojim favoritima nakita...Da ne bi duzila bolje da pocnemo.

 Ovu ogrlicu sam kupila negde pocetkom leta i obozavam da je nosim.Privezak je u
 obliku Ajfilovog tornja.Moze se kombinovati uz razne kombinacije,ja je najcesce
 nosim u skolu...


 Narukvica ''Friend'' i prsten ''forever'' sam dobila od drugarice tj.ona je meni kupila i ja sam njoj isto
 ovo kupila ali samo u crnoj boji,u znak prijateljstva.Obozavam ih nositi,ali vise nosim prsten jer mi je
 narukvica malo manja i steze me jer joj je pukao jedan deo.

 
  Ogrlica je prilagodjena za svecanije prilike ali se ipak nasla u mojim favoritima jer je bas
  volim nositi i posebno mi se svidja ovaj dijamant u sredini.Bas kull izgleda .Ne znam
  sta bih mogla jos reci u vezi nje sem da je bas volim nositi,hah.

Ovaj prsten ste vec mogli videti u jednoj kombinaciji o kojoj sam pisala.Ima bas zanimljiv
detalj a to je ovaj cvet.:-)


 Prstencice sam nasla u Avonu i na prvi pogled su mi se svideli.I morala sam ih uzeti.
 Uz njih idu jos tri prstena koja su veoma lepa ali ih ne mogu nositi jer su preveliki za
 moju ruku.Inace,ova cetiri prstena se nose na kraju prstiju.I bas mi se svidjaju ovi mali
 detaljcici.Stalno ih nosim i bas su kull.I da,mogu se nositi i posebno ali meni je lepse
 zajedno.:-)


 Ove narukvice ne nosim bas toliko ali ipak su se nasle medju favoritima,jer obozavam da ih
 nosim leti jer mi se boje bas svidjaju i bas mi idu za leto.Kao sto mozete videti tu je ljubicasta,
 zuta,crvena i zelena boja. uzivo su jace boje(drecavije hah xD).


Ovaj prsten nisam ni znala da imam,slucajno kad sam raspremala sobu ugledala sam ga.I od
tada ga stalno nosim.Ima na par mesta cirkoncice.Bas ga volim nositi.:-)

 
 I poslednji komad nakita je ova ogrlica koju obozavam.Po njoj se nalaze siljci
 narandzaste i crne boje.Ne moze ici bas u sve ali ipak mi se svidja i zato je medju
 mojim favoritima.I odlicno je uradjena. :-)


  Evo par slika koje sam danas uslikala i jedan diy :-)



       Ovaj diy tj.hvatac snova sam nekako uradila,bas sam se potrudila ali nije ispalo bas lepo.

              Evo jedan pozdrav od moje mace Zizi:-)
              Nadam se da vam se svideo i ovaj post.Vidimo se.

31 коментар:

  1. Super post,ja imam slicnu ogrlicu ono kao osmica to,a maca ti je preslatka :* <3

    http://arianefashionandbeauty.blogspot.co.at/

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post. Najviše mi se sviđa narukvica sa priveskom Ajfelovim tornjem. I mnogo ti je sladak privezak "hvatač snova". :)

    P.S. Novi post na mom blogu:
    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Super post.Imas jako lep nakit.
    Lepe su ti slike♥
    http://ksenijalukic79.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Ogrlica sa Ajfelovim tornjem i ''Forever'' prsten, kako si ga ti nazvala, su mi najbolji među ovim nakitom. Mada, nije mi promakla ni sovica sa prve slike. Obožavam ih! ♥
    PS: Znak na prstenu označava ''Infinite'' tj. ''Beskonačnost''. :)

    Učlani se u moj blog, ako ti se dopada.
    jasminadi.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Najvise mi se svidja ova prva ogrlica, sa Ajfelovim tornjem jer mi je Pariz omiljeni grad! Ovo prstenje iz Avona mi je takodje bas kul :D samo sto bih ja vise volela da ima u nekoj srebrnoj varijanti, no iovako su skroz kul haha :)

    girlyworld07.blogspot.com
    - Danijela ✿

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I meni bi bili malo lepse da su srebrni ali sto ti kazes i ovako je lepo :-)♥

      Избриши
  6. Odličan post! Jako mi se dopada ona prva ogrlica sa Ajfelovom kulom!! :)

    Pišite mi pitanja za Q&A
    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Prelep post,nakit je predivan a maca ti je preslatka!
    Novi post na mom blogu ----- http://sofija1837.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  8. Nice post!! Love jewerly!
    Kisses from Spain.
    Xoxo, P.

    My Showroom




    ОдговориИзбриши
  9. Super post, imam neke slicne ogrlice i maca ti je preslatka. Novi post na mom blogu, poseti me ako zelis. :)

    http://gospodjicamrvica.blogspot.com/2015/03/cool-kursori.html

    ОдговориИзбриши
  10. Nakit ti je super. Posebno mi se svidja prsten pri pocetku posta ♥♥♥ Odlican post ! :-D

    ОдговориИзбриши
  11. Анониман20. март 2015. 02:04

    Ogrlica sa Ajfelovim tornjem mi se najviše sviđa,i ova sovica koja se vidi na prvoj slici mi je baš slatka.A i šta reći za macu.preslatka je!♥♥

    ОдговориИзбриши
  12. Odlican postim. Svidja mi se tvoj nakit. :)

    ОдговориИзбриши
  13. Post ti je odlican a i maca je preslatka i ja imam slicnu :)

    ОдговориИзбриши
  14. Fenomentastičan post, blog, sve.
    Najviše mi se sviđaju prstenčići, prelepi su.
    Maca je preslatka,obožavam mačke.*-*

    http://iliveinfictionalworld.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши