недеља, 15. март 2015.

Moja nedelja/My week

Heej dragi moji,kako ste mi?
Meni je ova sedmica sporije prosla, po ceo dan sam ostajala u skoli ne bukvalano
ceo dan ali mnogo duze nego pre jer su casovi 30 min. a nekima po 45 minuta i
onda ovi sto imaju pola sata oni trebaju da cekaju 15 min. do drugog casa.Hahah
(al sam zbrkala ovo xD)
Pa pocnimo:
Od muzike sam najvise slusala pesme od grupe Maroon 5 (Sugar,Maps,Animals)

                                                                        
1.Sugar-Maroon 5                                                                            

2.Aurora-Runaway

  Blogove koje sam najvise citala:
   Tijana`s diary
    Anja's diary
   Kapege's life moments
 Sva tri bloga su odlicna i bas originalna.
      
Evo nekih mojih slika koje su mi se najvise svidele.








    Danas mi je bilo bas lepo a i vreme za setnju je bilo odlicno tako da sam otisla sa
    drugom i drugaricom do grada.Isli smo u park zezali smo se i uslikala sam par slika
    koje zelim da podelim sa vama.:-)
                     
                                                                            





 
Slike mi nisu bas nekog kvaliteta ali ipak sam zadovoljna.Ovaj post je veoma kratak i
ima vise slika nego teksta ali nema veze slike govore vise od 1000 reci, haha :-)
I da sutra najverovatnije radim collab sa Emmom i tema je ,,Kako smrsati? '',
jaoj jedva cekamm :-)
Nadam se da vam se svideo ovaj post.Ljubim vas.:-)




























                                                                                 

18 коментара:

  1. Divan post! Prosto sam se opustila čitajući ga... Prelep osećaj. ;)
    poseti moj blog i followaj ga ako želiš:
    sandrin-kutak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Odlicno <3
    Super su slike.
    Novi post <3
    http://ksenijalukic79.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Super post ;) Najviše mi se sviđaju slike :D
    Posjeti moj blog, i pridruži se: justbewhoyouwantbe.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Nemamo reči post ti je tako dobaar ♥
    Stvarno su slike jako lepe!!! :)


    -Milica i Ana

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман16. март 2015. 13:33

    Gledam onu sliku sa čarapicama i u fazonu sam 'jesam ja na tumblru' i onda ove gumene bombone,a ne izbacila sam slatko,joj šta mi radiš! Uglavnom da ne blebećem,post je super heh♥

    ОдговориИзбриши
  6. Super su fotkice, ova sa noktima je fantastična! Prelepi su :D
    Sviđa mi se post i sam blog, mislim da sam prvi put na ovom blogu <3
    Odoh da se učlanim
    I da, ta tri bloga su i meni među omiljenim i najčitanijim :)

    girlyworld07.blogspot.com
    - Danijela ♥

    ОдговориИзбриши