уторак, 24. март 2015.

My outfits for spring


Heej ovaj post sam htela odavno objaviti ali nisam uspela jer sam imala mnogo da ucim.
Potrudila sam se i naucila sve za vikend da bi mogla danas da vam napisem ovaj post.
Smurala sam po ormaru da bi pronasla neke stvarcice koje mogu iskombinovati za prolece,
a pritom da mogu da nosim u skolu ili kada krenem sa drugaricom u setnju.Ovih dana vreme je
pretoplo i bas me podseca na prve dane leta,tako da sam izabrala vecinom majice.
1.Ovde se nalzi malo obicnija kombinacija, tu su narandzaste helanke koje ste mogli videti u proslom
postu ,ogrlica u obliku zuba i ova majica izabrala sam je bas zato sto ima narandzastih detalja tako da se
slaze uz helanke, mnogo mi se svidja tako da cu je sigurno nositi ovog proleca.:-)




Druga kombinacija je malo opustenija,ovde se nasla ogrlica iako nije trebala hah,kosulja kratkih rukava i
farmerke.Ovu kombinaciju sam bas danas nosila u skolu samo narvno bez ove ogrlice.

 
  Ovaj outfit cine plavo bele pantalone koje bas volim ,obicna bela majica i masnica.
  Obozavam ovu kombinaciju prosle godine sam je bas nosila samo bez ove masnice.

   
    Obozavam marame a posebno volim da ih nosim u prolece tako da sam izabrala ovu u neon zutoj
    boji ,farmerke,belu majicu (koja se ne vidi jer je ispod) i preko beli duks :-)
    Takodje je bas opustena i rado cu je nositi ovog proleca.

   
    Ovo je bas bas obicna kombinacija a i ne toliko vazna.Nju cine farmerke,bela majica(koja je
    malo izguzvana) i od nakita sam dodala ruzicastu ogrlicu i uz ceo outfit lepo bi se uklopio i ovaj
    karmin.

   Kao sto rekoh volim bas marame/esarpe tako da sam uz ovaj outfit dodala jos jednu u pink boji sa
   cvetovima sto me podseca na prolece,uz to mozete obuci belu majicu,farmerke i ovu preslatku
   teksas jaknicu.Uz to bi pristajao i ovaj prsten i malo baby lipsa.


To je to.Ostala bi jos sa vama ali moram da pisem sastav iz srpskog.Caos.
I da sta bi zeleli u narednom postu?

21 коментар:

  1. Анониман24. март 2015. 13:11

    Odlične kombinacije baš mi se svidjaju :)

    http://saveti81.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Četvrta, peta i šesta mi se najviše sviđaju. ☺

    Novi post na mom blogu: jasminadi.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Odlicne kombinacije! Bas su za suncanije dane. Odlican post! Ma sve je odlicno!

    free01time.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post kao i uvek. Mogu ti reći da mi se svi outfiti mnogo dopadaju. Možda neki post vezan za maturu , pošto se ona bliži. :)

    P.S. Novi post na mom blogu:
    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Jako mi se svida post. Kombinacije su odlicne!

    http://amyfashion18.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Divne su kombinacije, majica iz prve mi se jaaako dopada! Super je što si se sama potrudila da osmisliš i slikaš outfite, a ne našla preko neta. Zbog toga, jedan veliki plus za tebe i tvoj blog! :D

    girlyworld07.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Odlične kombinacije!!
    Još uvek se divim onoj drečavo-žutoj marami!!
    Prelepa jee!
    Takođe mi se jako sviđa ona prva skila ukoliko si je ti uredila (ona sa naslovom posta).

    Novi post!!
    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши