субота, 21. март 2015.

Hello spring (best day,best friend,outfit,photo,...)

  Zdravo drage mojee,kako ste provele danasnji dan ?
  Meni je stvarno bilo odlicno a danas je jos i prvi dan proleca (jedno od omiljenih godisnjih doba),
  jedva sam cekala da pocne i eto dosao je i taj dan..Bas sam srecna zbog togaa.Imam bas puno razloga
  zbog cega volim ovo godisnje doba.Obozavam kada se probudim uz cvrkut ptica a posebno jer je
  vreme bas toplo i odlicno je za setnju.Ovaj dan sam provela najbolje sto sam mogla,pozvala sam druga-
  ricu Kseniju sa bloga Everything from Ksenija(Pogledajte njen blog,stvarno ima odlicne i originalne
  ideje,i naravno uclanite se).Vreme je bilo bas toplo tako da smo odlucile da se prosetamo.
  Slusale smo muziku,snimale se,i naravno uslikale par slika koje cu vam sada pokazatii.
  Slika ima bas puno tako da bolje da krenemo:-)I da pokazacu vam i danasnji outfit.





                                  

                                                                           
 



















 
   Danasnji outfit je bio obicniji.Odlucila sam se za svetlije boje.I kao sto vidite tu je bela majica,
   narandzaste helanke i marama/esarpa kako god, u raznim svetlim bojama na njoj ima i malo
   narandzaste tako da se slaze sa helankama.A dole sam obula obicne patike koje sam kupila u
   New Yorkeru.A preko sam nosila belu trenerku.:-)Mislim da je ovaj outfit bas prilagodjen za
   ovo vreme i bas je prijatan i opusten.Pogledajte jos slika.:-)
 









,
   
U dvoristu je bilo bas puno cveca pa smo odlucile napraviti vencice.Evo kako je to ispalo.

    







 Kasnije smo se zabavile uz jednu partiju fudbala iako ne znamo da igramo (haha xD)


 
  Ovu pesmu sam danas cula...inace nova je.I ceo dan sam je slusala stvarno odlicna
  pesma.:-)

  Da li vam se svidjaju slike i ovaj post? O cemu bi voleli da pisem u sledecem postu?Kako ste vi
  proveli prvi dan proleca? :-)
  Ii da ne smem zaboraviti Tinii (Martina Stoessel) je danas napunila 18 godina.Ona mi je
  jedna od omiljenih glumica i zelim joj sve najlepse....:-)♥♥
  Vidimo se.:-):-*Caoss...

25 коментара:

  1. POGLEDAJ MOJ BLOG I POSTANI CITALAC,MNOGO CE MI ZNACITI; http://miljanadimitrijevic.blogspot.com/ ♥

    ОдговориИзбриши
  2. Aj predivne ste i vi i slike ,tvoj outfit je stvarno očaravajući ,msm.dobro si rekla pogodan je za baš ovakvo vrijeme,iskreno i ja baš volim proljeće ,baš taj cvrkut i one laste koje samo čekam da mi se zabiju u glavu ,oke i ne baš hahahhahahahha xd
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    izvini neću moći duže komati jer imam baš puno blogova za obići a danas moram i učiti. :/
    -emma

    ОдговориИзбриши
  3. Odlican post.
    http://tinejdzerskikuta.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post. Slike su divne. Inače mnogo mi se dopada venčić od cveća. Preslatke ste. :)

    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман22. март 2015. 02:45

    Divan post.Bojana,ovo moram da kažem.Tek si počela da bloguješ,a medju mojim favoritima si,da znas :-)

    ОдговориИзбриши
  6. Super post.. Mnogo mi se sviđa autfit.. Slike su sjajne.. Mada, ako ćemo iskreno najlepša slika mi je ova sa fudbalskom loptom(ako ne računamo tvoj autfiti), mislim sve su lepe ali fudbal je fudbal hhaah
    suzanas1.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Autfit je stvarno divan. Jako su dobre ove slike, ja sam zapanjena:)) Oni cvetici u kosi su takodje divni:*
    marsylylife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Odlicno je Bojanaa♥
    http://ksenijalukic79.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. lovelifewithgwen.blogspot.com/
    Evo ti moj blog, ovaj tvoj je odličan❤

    ОдговориИзбриши
  10. Aaaa odlican post! <3 Jako mi se dopada tvoj danasnji outfit! Slike su takodje vrhunske! Svaka cast! <3
    Uclanila sam se u tvoj blog, volela bih da se i ti uclanis u moj! <3

    free01time.blogspot.com

    ОдговориИзбриши