субота, 7. март 2015.

Diy

 Heej,opet se izvinjavam sto nisam dugo pisala.I ova nedelja je bila uzasna i prepuna
 obaveza oko skole.Htela sam da pisem nesto za 8. mart ali nisam imala bas neku ideju
 a i svi su o tome pisali.Pa sam za danas pripremila jedan diy za nakit tacnije za narukvi-
 ce.Pa da pocnemo:
 Potrebno je:
 Jedan manji i jedan veci kolut papira,makaze,olovka,beli papir i neke trakice kojim mozete
 ukrasiti ovaj diy.

 Prvo sto trebate da uradite je da na vecem kolutu, na sredini nacrtate krug ali da moze da udje
 manji kolut i isecete ga.
 Evo kako treba da izgleda.:-)


Zatim ga ukrasite nekim papirom, ja sam uzela beli papir i ukrasila trakicama.
Navucite narukvice na kolut i to je to,tako ce narukvice biti sve na okupu i
lakse cete ih pronaci.Veoma je lako a bas lepo izgleda.

 
Evo nekih slika kako sam ja to uradila.:-)




    Ovaj post je bio veoma kratak ali nadam se da vam se svideo.

42 коментара:

  1. Анониман7. март 2015. 13:51

    DIVAN POST!Kako lepa ideja!

    ОдговориИзбриши
  2. Odlična ideja! :)

    Novi post na mom blogu!
    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Odlican post! Svida mi se ideje i cim budem imala slobodnog vremena napravicu ovo.

    http://amyfashion18.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Divan post, ideja mi se jako dopada, moracu da probam:)

    Novi post na blogu
    marsylylife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. koji si ti genijalac, hej pa ovog se ja nikada ne bih sjetila ,a stvarno može biti korisno ,odlično stvarno mi se sviđa ova ideja mogla bih se oprobati i napraviti ,samo što sad trenutno ne mogu jer je škola ..definitivno ću napraviti to :D jooj kako smi se svidjelo :3 odlično,stvarno sam impresionirana.
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    ОдговориИзбриши
  6. Odlična ideja za diy, morat ću je isprobati. Uvijek razmišljam da ću staviti narukvice, ali zaboravim jer mi stoje u ormaru, a ovako ih mogu staviti na policu, lijepo će izgledati, a i neću zaboraviti ih staviti kada želim. :)

    http://my5world.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Super je ideja! Skroz jeftina a slatka! Mnogo lepo ti je ispalo na kraju :)

    Novi post na blogu --> girlyworld07.blogspot.com
    - Danijela ✿

    ОдговориИзбриши
  8. Cool a jednostavno,probacu :)
    http://arianefashionandbeauty.blogspot.co.at/

    ОдговориИзбриши
  9. Jako dobra ideja,DIY ti je fantastičan.BRAAVO! ♥
    Ovo ću morati da napravim jako je cool a još plus i jednostavno ;)

    -Milica i Ana

    ОдговориИзбриши
  10. Stvarno super! Ono kao woooww! Ovo sam letos napravila i odmah mi se raspalo (zgazila sam ga greškom :3) i onda sam potpuno zaboravila na ovaj DIY! Hvala ti što i me podstil da ga ponovo napravim! Sutra pravac toalet i odmotavam papir! Hahah

    justforgirrl.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Idejaaaa je perfect! Ovo cu definitivno napraviti jer je veoma lako a vrlo korisno! A i ne pamtim kada sam zadnji put slagala svoji nakit. Ahahaha. <3 Divan DIY projekat.

    free01time.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  12. Odličan post. Svaka čast na ideji. Mnogo mi se dopada DIY. Možeš li mi samo reći gde kupuješ selotejp u boji/tim šarama , pošto ja ne mogu nigde to da pronadjem? Hvala unapred! :)
    Btw... Možete li posetiti moj blog:
    styleonfirstplace.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. super post :)

    Poseti moj blog i prati me :)

    girlsstuffblogg.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  14. Tvoj blog mi se baš sviđa, kao i svaki tvoj post.. Nova sam u blogovanju pa ako želiš da me pratiš i da komentarišeš, ovo je moj blog:
    www.biserinecarolije.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  15. Анониман15. март 2015. 10:13

    Odlična ideja.. :)
    Poseti moj blog ako imaš vremena.. :)

    http://saveti81.blogspot.com



    ОдговориИзбриши
  16. Baš slatka ideja :D Baš mi se sviđa :D

    prati moj blog, ja naravno uzvraćam :D

    http://milasindinka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши