недеља, 3. мај 2015.

April Favourites

Heej,opet nisam dugo pisala ali razlog nije bila škola već lepo vreme napolju,non-stop sam bila sa
društvom,igrala žmurke,trčala,slikala se....a naravno ništa nisam učila a još malo će kraj godine.
Danas pišem favorite aprila malo sam zakasnila ali nema veze.:-*
1.Ovu kremu sam koristila svaki dan.Kupila sam je u Avonu i koštala je nešto oko 100 dinara.
Hrani i umiruje kožu,sa cvetom lotosa je i kakaom.Mojim rukama je puno pomogla jer su u
poslednje vreme hrapave.ii da ima prelep miris...:-)


2.Sledeći proizvod je ovaj ružičasti sjaj,naravno iz Avona .Hidrira usne,neguje i štiti.
Daje sjaj usnama i pošto ostavlja jači trag na usnama koristim ga kada idem u šetnju ili do
grada jer nije prigkadan za školu.


 3.Matte lak sam konačno našla,takodje u Avonu, tražila sam ga u ostalim radnjama ali nije ga bilo tj.
 bilo je u raznim bojama a meni je baš trebao bezbojni.Svakoj nijansi pruža satensku završnicu.


4.U Aprilu sam koristila i ovu kremu za lice.Ima i prelep miris a i hidrira kozu.
Sa kakao puterom je i kozu činii da zablista zdravim sjajem.

5.Celebre toaletna voda je prelepa bas zbog mirisa,svakog dana sam je koristila.
Sa mirisom dinje je,crvene borovnice i jasmina.

6.Srebrne mindjuše su se takodje našle u mojim favoritima jer sam ih tokom meseca baš koristila.
I većinom se u sve slažu.:-*

  7.Prstenčić sa srcom je presladak takodje sam ga baš koristila a pre toga sam i zaboravila da ga imam
  hehe.:-*

  
8.Ovu ogrlicu sam malo manje koristila, ali mi je favorit jer je baš volim kako izgleda.

  9.Obožavm da nosim naočare pa su se zato i našle u mojim favoritima.Više sam ih nosila po kućii i
 slikala se sa njima hehehe.;-*

 
10.U aprilu sam kupila novi telefon a sa njim i ovu maskicu pa se zato i on našla ovde.:-DD

11.Ovaj kačket sam odavno kupila i nosila sam ga samo prošlog leta.
Sada ga opet koristim i non-stop ga nosim, sem u skolu.:-*
Kupila sam ga u New Yorkeru,pink je boje i na njemu piše HELLO:)

   
     2.Mnogo volim da nosim trake.A ova mi je u aprilu bila omiljena.
     Crna je sa belim tufnicama.

  
13. Ove trake sigurno svi znate,obožavam da ih nosim i svaka mi je jako draga.Imam ih samo u 4 boje.:-)

  
 14.Ovaj šorčić najviše volim, a pogotovo mi se svidja boja.Pa mi se zato i našao u favoritima.

   
   15.Ovu majicu sam kupila u aprilu i odma mi je postala favorit i obožvam je.
   Inače se nosi do pupka i nosi se u leto,a ja sam je morala kupiti baš zbog izgelda.
   Jer mi je omiljen film ,,Krive su zvezde''. Iii da nosim je tako što obučem ispod belu
   majicu pa preko ovu, jer vreme nije toliko toplo kao u leto.


 16.Ovu majicu volim jer je široka kako reći ''dzokava'' a ja to obožavam ,jer se u njoj
 osećam prijatno i udobno.Kupila sam je u New Yorkeru i sve je češce nosim.:-*



    17.I na zadnjem mestu je ova teksas jaknica sa raznim cirkončićima.
     Nosila sam je baš puno,kada obučem majicu i uveče kada se vraćam kuci iz škole bude mi hladno
     pa mi je ova jaknica baš potrebna.

    

To bi bilo to za danas.Vidimo se. ♥:-*

25 коментара:

  1. Анониман3. мај 2015. 04:44

    Super post.. Svidja mi se kačket prelep je :)

    http://saveti81.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Super post, imam istu Super Man majicu. :)♥

    http://ninaw123.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan ti je post,baš imaš puno favorita haha. Sviđaju mi se ona trakice za kosu,baš su fora!♥

    http://nevergiveup656.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Majica sa pretposlednje slike je prelepa, kačket takođe! :) I maskica za telefon mi se jako dopada! ♥

    ОдговориИзбриши
  5. Koristila sam kremu sa kakaom samo što je moja bila za ruke, i našla se u favoritima februara. Majice su preslatke kao kačket. Volela bih i da pohvalim pozadinu na prvim pet slika, jer su preslatke!! :)

    ОдговориИзбриши
  6. Sve je saltko. ♥
    sandrin-kutak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Svidja mi se veoma ovaj post. Super su ti favoriti, i imas ih bas poprilicno koliko se meni cini :D
    Kacket je super, bas mi se svidja. :)
    Majice su takodje preeeslatke :D

    Girly world

    ОдговориИзбриши
  8. Odlican post,najbolja si u blogovanju!
    Imam i ja blog nova sam,pogledaj ga i uclani se ako ti se svidi!

    mylifemoments123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Beautiful favorites. The earrings are so cute and chic. Lovely blog here btw! Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    ОдговориИзбриши
  10. Divan post! Slike su sjajne. Na zalist nemam nista od navedenog, ali svakako bih volela da probam. Majica iz FIOS je preslatkaa!!♥

    marsylylife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Koliko predivnih stvari! I meni su ruke uvek suhe pa moram non-stop da ih mažem kremama :) Pratim preko gfc pa ako hočeš, možeš uzvratiti :) xx Maja
    - http://majasmuffin.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  12. Odlican post. :D Zapratite http://tylizzle.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши