субота, 16. мај 2015.

Diy

Heej drage moje,
prošlo je puno dana otkad nisam pislala i tako ja stalno kažem da ću biti redovnija i opet ne napišem
post na vreme....i za to je kriva škola i lepo vreme:-)
Jos malo će raspust i onda ću se portuditi da redovno pišem...:-)
Nzm kako bi nazvala ovaj post ali uglvanom pokazaću vam 3 ideje koje možete veoma lako uraditi:-)

   1.Za prvi diy potreban vam je ram,običan beli papir,tempere i četkice.


 
  Isecite beli papir tako da pristaje ramu,i po njemu počnite ostavljati zelene tufnice..:-)

   
      Zatim uzmete plavu temperu i po papiru istačkate opet tufnice.


   I tako možete šarati raznim veslelim bojama i veoma će lepo izgledati.Ja sam posle svih tih tufnica napisala
  ,,Summer''...:)
                 
      Pričekate da se osuši i ubacite papir u ram.Preslatko izgleda,zar ne?
     

 2.Za sledeci diy potrebna vam je tegla,cveće,beli papir,makaze i flomaster.



         Isečete manji beli papir i na njemu napišete N' 5 CHANEL Paris Parfum kao što vidite na slici.

          
      Taj papir zalepite na teglu.....


             Zatim ti je potrebno samo da izabereš cveće,staviš u teglu i to je to...:-)
             Ovaj diy sam videla kod mnogih youtuberki. i veoma mi se dopao :-)




   
    Ii zadnji diy je jednostavniji.Za njega je potrebna manja teglica,washi trake,beli papir....



    Zalepite trakice na teglu (Kao što je prikazano na slici) ....:-)

   
        Na beli papirić napišete nešto, u ovom slučaju ,,Jewerly''...

      
        Stavite unutra razne prstenčiće i priveske i to je to...:-)


 To je to.slke i nisu bas nesto a ni ideje, sledeci put cu se bolje potruditi.Bajj.♥

18 коментара:

  1. Анониман17. мај 2015. 02:53

    Super DIY :)

    http://saveti81.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Sve je preslatko i vrlo jednostavno za pravljenje. :)

    ОдговориИзбриши
  3. Super izgleda sve!! :)
    Kada će novi post?? :o

    Prijavi se na mom blogu, kako bi reklamirala svoj!!
    Više na: milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Super ti jee♥
    Prati me:http://majmuncee.blogspot.com/
    Hvala unapred

    ОдговориИзбриши
  5. Veoma kreativan post. :)) Posetite http://tylizzle.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Super su DIY-evi ♥ Jedva čekam nove postove!

    Posjeti moj blog, i ako želiš, učlani se:
    justbewhoyouwantbe.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Super post. <3

    Posetite i moj blog ako zelite,imate novi post o tome kako negovati svoje nokte. <3

    ОдговориИзбриши
  8. Super ste...
    Moj blog pogledajte ako zelite,nov je... http://bojanabeauty.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  9. Odličan post <3<3<3
    I blog ti je jako dobar,stay best <3

    ps. Počela sam pisati knjigu na zadnjem postu je kratak uvod,pa ako bi mogla pogledati i reći mi svoje mišljenje koje bi mi jako značilo <3

    Imaš moj follow,ako želiš uzvrati :)


    Boomy's Place

    ОдговориИзбриши