недеља, 26. април 2015.

My Special Day

Heej drage moje nismo se videle odavno prošlo je baš puno dana od kada nisam pisala ali
sve će mo to nadoknaditi (nadam se heh ).Juče mi je bio jedan poseban dan a to je moj rodjendan.
Tj.po pravilu mi je bio u petak ali sam ga slavila u subotu tj.juče :-)
Mislila sam da pišem sve pripreme za rodjendan ali nisam stigla to uraditi jer sam bila druga smena
a i imala sam puno da učim.Tako da ću vam pokazati kako je izgledao moj autfit i par poklončica.:)

Ovako je izgledao moj autfit.Ovu haljinu sam nasla u jednom izlogu sasvim slučajno iako sam
planirala nešto drugo da kupim.Na prvi pogled izgledala mi je prelepo i morala sam je kupiti.
Bele je boje sa crnim tufnama i u sredini je slika Marley Monro.A od obuće sam nosila vanšerice
koje se na slici ne vide.:)
    

 Sada krenimo sa poklončicima.Svi su mi jako dragi šta god da je u pitanju.Ima ih baš puno,pa sam
 izdvojila par njih.:)

    Majicu sam dobila od drugarice.Prelepa je.Na njoj je Starbucks moje omiljeno piće iako ga nisam
    nikad probala hehehhe.

    Ovu majicu sam takodje dobila od drugarice Ksenije koju već znate sa bloga Everything from Ksenija.
    Baš lepa majica i jedva čekam da je nosim.

   Isto dobijeno od drugarice,jedna prelepa majica.Malo je veća ali nema veze, ja volim da nosim
   šire kako reci ,,dzokavije'' stvari.Bas mi je dobrodošla.:-)

 Ii evo je još jedna majica koju sam dobila od druga.Narandzaste je boje i i po njoj imaju slova
 sa dezenom galaksije.
          
           Zatim sam dobila 3 prelepa rama koja će zauzeti posebno mesto na mom stolu/polici.
           Dva su od drugarice i jedan ram od druga.:-)

   Crveno beli B.U. heartbeat sam pre pre koristila i to baš dugo i onda jedno vreme sam prestala jer mi je
   dosadio miris i evo ponovo sam ga dobila i baš sam se prisetila mirisa,prelep je.Rado ću ga koristiti kao
   i B.U. shower gel :D Zatim ovaj set She ...is a clubber ! Sastoji se iz She parfema i She dezodoransa.
   Do sada ga nisam koristila i jedva čekam da počnem.Dobila sam i jos jedan She dezodoranz samo
   ...is fun! I on naravno prelepo miriše kao i ova Nive Cream kupka :-)

     Ovo je baš kreativan poklon i vrlo je lako uraditi.Samo ukrasite kutiju ubacite unutra sliku
     napišete na papiriće poruke i ubacite slatkiše i to je to.Baš slatko.


                Ova kutija je preslatka i sličan je ovom prethodnom poklonu.
                Takodje sam je dobila od drugarice.
                Samo što je ona napisala da li se sećaš....?
                Pa neke uspomene.:-)



                               Obožavam trake i baš sam se obradovala ovom poklonu.

                Preslatka časa sa srcima je baš lep poklon.U njoj se nalaze česalj,lak,ruž i ovaj štapić sa
                srcetom.
                 Česalj je presladak i baš mi je trebao jedan ovakav jer je mali i može da stane u neseser.:-)
                  Ruž mi se posebno dopada a pogotovo boja.





                              Dobila sam i puno čestitaka i baš su mi drage.:-*


   A naravno nema ništa bez čokolada.Već sam jednu smazala hahah xD.:-D


 Evo jos nekih sličica:-)









            
           Nadam se da vam se svideo post.E da kupila sam nov telefon i sada očekujte skoro svaki dan
           postove.Ljubim vas! ♥

15 коментара:

  1. Koliko si me odusevila ovim postom , nemas pojma <3333 Naj,Naj, Naj sii!!!!!! I meni ce uskoro rodjendan i planirala sam da napravim post na slicnu temu, ali tebe ne mogu prevazici nikako <33

    http://mynewblogmfashion.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Srecan rodjendan i sve najbolje! Inace post si odlicno uradila :D

    ОдговориИзбриши
  3. Pokloncici su preslatki! Dala si mi bas super ideju za ovo sa kutijicama.♥

    ОдговориИзбриши
  4. Oduševljena sam postom! Pokloni su prelepi, prosto ne znam šta bih izdvojila kao ono što mi se najviše sviđa. Koliko si godina napunila?
    P.S. Srećan rođendan sa zakašnjenjem! :*

    ОдговориИзбриши
  5. Meni je post veoma simpatican.Haljina je preslatka.Dobila si divne poklone zaista.
    Sad znam sta mogu svojoj BFF da poklonim za rodjendan hehe.
    I naravno sretan ti rodjendan.

    ОдговориИзбриши
  6. Super post! Slike su odlicne, a prva mi se mnogo dopada!!! ♥ Prva majica je odlicna, ai ostale su lepe. Jooj, ugledala sam Fazon cokoladicu, to u zadnje vreme mnogo jedem, obozavam je!!! Ali, onda sam ugledala Milku, ahahaha xD! Ne zna se sta vise volim!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hehehe,hvala :-)
      I ja obozvavam fazon i bas zbog toga mi je drugarica i donela ♥
      Hvala jos jednom :-) ♥

      Избриши
  7. Super prati me:http://majmuncee.blogspot.com/search?updated-min=2015-01-01T00:00:00-08:00&updated-max=2016-01-01T00:00:00-08:00&max-results=8

    ОдговориИзбриши
  8. Odlican post. :D Zapratite http://tylizzle.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши