среда, 15. април 2015.

Outfit Of The Day

 Heeej drage moje, ovo je zadnji dan raspusta i zbog toga sam bas tuzna.Treba se navici
 ustajati opet tako rano i naravno uciti.Ali sve u svemu ovaj mini raspust sam provela
divno.Retko kada sam bila kuci, non stop sam sa drustvom i ludo se zabavljam.
Jutros kada sam ustala bilo je pretoplo pa je bilo i vreme za malo fotkanja tako da sam
odlucila pokazati vam svoj autfit.:-)
Kao sto mozete videti opet nosim ovu suknju,dada obozavam je.Moze se kombinovati
uz puno stvari, u jednom od proslih postova isto sam pisala o njoj samo sam je iskoristila
za zimsku kombinaciju i kao sto mozete videti moze se kombinovati u svim dobima.
Uz nju sam izabrala i ovu majicu sa smajlicima,srcima i nekim slovima,bas je slatka zar ne?
Kupila sam je pre mozda 15 dana i odlicno se pokazala,veoma je prijatna.
Nastavite citati :-)♥

   
    Izabrala sam crvene starke bez kojih prosto ne mogu da zivim haha tj.volim sve starke jer premocno
    izgledaju i tako su savrsene.A naravno uz starke se odlicno uklopila i crvena traka koju mozete naci
    u New Yorkeru.


 Ii da jedna moja drugarica je napravila blog ,citala je moj blog i postalo joj je to jako
zanimljivo tako da je odlucila da ga napravi, pod nazivom Everything for the perfect girl.
Naravno ako zelite posetite ga i uclanite se :-) http://everythingforperfect.blogspot.com/

         
            Evo jos par slika koje sam danas uslikala :-)





       
        Ocekujte sledece postove u vezi mog rodjendana :-) <3
        Vidimo se do sledeceg posta:-)










27 коментара:

  1. Prelep outfit!Sike su super!
    Poseti moj blog --- http://sofija1837.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Predivan outfit, majica mi se baš, baš dopada! :-) <3

    ОдговориИзбриши
  3. Prelep ti je outfit. Podseća me malo na stil Cher Lloyd. :D

    Novi post: jasminadi.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Super outfit, baš mi se dopada.. :)

    Predivan outfit

    ОдговориИзбриши
  5. Autfit je savrsen. Majica i suknja mi se mnogoo gopadaju.♥

    marsylylife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Super ti je outfit!! Presladak je!! Zanemari to što ti je suknja često na blogu haha postala je popularna hahah
    Sada ozbiljno!! :D
    U redu je što je često spominješ!! Imaš i razlog: Prelepa jee!! :D

    Novi post!! :)
    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Outfit je odlican! Suknja je prelepa! :) Slike na kraju posta su odlicne, a najvise mi se svidja prva. Da, kraj raspusta :(! Nije fer!

    ОдговориИзбриши
  8. Super outfit.Mnogo mi se svidja suknjica ♥

    http://myworldmyrulees.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. Super post<33
    Pogledaj moj novi post,ako ti se svidi uclani se u moj blog :** <3
    http://girlsmakeupbysanjah.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  10. Nominovala sam te!! :)
    Pravila i pitanja na mom blogu!! :)
    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Bas je slatko, srecan rodjendan u napred.

    I ja sam te nominovala
    http://mojinternetsvetmojapravila.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши