среда, 28. јануар 2015.

Uvod

                     UVOD
                                       
     - Hej:-)
          - Ime mi je Bojana.
          - Sem stranice na asku 
http://ask.fm/Rainbowww12 otvorila sam i blog,pod
            nazivom Everything fot teens. Na ovoj ask stranici mozete me pitati ako vam
            treba neka pomoc.
          - Na ovom blogu mozete naci sve sto zelite,pisacu o svemu i svacemu.
          - Postove cu stavljati sredom i subotom,a ako budem imala slobodnog vremena
            rado cu staviti  jos jedan post.Posto idem u skolu ne mogu stavljati postove
            svaki dan,ali potrudicu se da sve bude na vreme.
           - Danas pisem samo ovaj post, uvod.
           - Nadam se da ce vam se svideti moj blog kao i moji postovi.
          
       
   

 
    

     
                                                                                                                            
     

4 коментара: