субота, 31. јануар 2015.

January Favourites

Cao svima,

Dosta vas je zahtevalo da napisem Favorite Januara pa sam odlucila
da to i uradim.
Izabrala sam 11 favorita iz moje svakodnevnice.
Pocnimo:
1.Dzemperi
Na ovoj slici se nalaze moja 4 omiljena dzempera.
Januar je zimski mesec pa sam ih zato u njemu i najvise nosila.


 
2.Krema za ruke
Ime ove kreme je Avon Care i mirise na kakao puter.
Braonkaste je boje i dosta je pomogla mojim hrapavim rukama.
Skoro sam je celu potrosila,i planiram da kupim jos jednu.


 3.Knjige
Inace volim da citam knjige, ali ove 3 na slici su mi zaista privukle paznju ovog meseca.Tu se nalaze:
Krive su zvezde-Dzon Grin, Poziraj Dejzi Star-Keti Kesidi i
Tajanstvena Neznaka-Danijela Stil.


 4.Luck
Drugarica mi je za rodjendan donela uzorak ovog parfema,mnogo mi se svideo i prosto sam morala da ga kupim.
Nisam mogla da ga nadjem u originalnom izdanju pa sam se odlucila
za dezodorans.Ima veoma lep miris i preslatko pakovanje.


 5.Sprej za telo
Ovaj proizvod sam kupila u Avonu.I koristim ga posle tusiranja,
a koza mi se se posle nanosenja presijava i mirise na mango.


 6.Krema za lice-baby skin
Dok sam bila u kupovini kozmetike,primetila sam ovu kremu na jednoj polici.Otvorila sam je i pomirisala, i mnogo mi se svidela,i
dala je dobre rezultate.Koza mi je mekana,bubuljice su nestale a
mitiseri su se povukli.


 7.Lakovi i turpija
Posto volim da mi nokti uvek budu nalakirani i isturpijani,kupila sam turpiju i ova 4 prelepa laka.Turpija dobro ravnja nokte a
lakovi prosto blistaju na noktima.


8.Kucne papuce
Ove zime su me bas ugrejale braon papuce
na tufne.
Bile su poklon i bilo mi je drago sto sam ih bas ja dobila.
Imaju dosta komfora i uvek me ugreju.


 9.Nakit
Ovog meseca su me zaokupirale ogrlice i narukvice.
Kupovala sam ih u raznim bojama i oblicima.
I nisu me samo odusevile u Januaru vec i u prethodnim mesecima.


10.Carape
Ove duge carape sam kupila pred Novu godinu i nastavila da ih nosim tokom celog meseca.Tople su i udobne.


11.Baby Lips
Baby Lips mi je najveci favorit ovog meseca a i cele 2014 godine.
Ovaj roze je inace Pink Punch,ostavlja lep trag na usnama i odlicno mirise.Daje i mekocu usnama i dajem mu veliku prednost u odnosu
na ostale balzame.

Preporucujem svim devojkama sa ispucalim usnama.


To bi bilo sve za danas.Vidimo se u narednom postu.
♥ :-*

19 коментара:

  1. Izvini molim te nisam vidjela prije komentar na blogu vec tek danas. Post je super. Najbolje mi je sto stavljas svoje slike koje ti slikas. Blog je svarno preextra i mislim da ces uspjeti u blogovanju. Preporucujem da stavis gadzet citaoci :)

    http://amyfashion18.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. odličan post ,hvala na komentaru na blogu <3 :* ovako odlični favoriti posebno mi se sviđaju ovi džemperi i to plavi i ovaj zeleni ,ahha xd a sve ostalno ne bih mogla mnogo da komentarišem jer stvarno ni jedan od ovih ostalih proizvoda nisam probala ,ali ako iakda budem imala priliku definitivno ću ih isprobati po tvoojoj preporuci ;) :*

    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    ОдговориИзбриши
  3. Super post! Predivan blog!
    Postani moj pratilac preko GFC i G+!
    Marija
    http://mymiraculousbeauty.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Odlican post. Svaka cast! I meni je definitivno knjiga "Krive su zvezde" jedna medju najboljima. I naravno tu je i Baby Lips. Bez njega nigde ne idem. :D ♥
    Mozes li posetiti moj blog: styleonfirstplace.blogspot.com , i ako ti se dopadne skroz dole na dnu stranice imas ikonicu za pridruzivanje na blogu. ♥
    -M.S.

    ОдговориИзбриши
  5. Bojana , pokusavam da pronadjem ikonicu za pracenje ali ne mogu je pronaci. Da li mi mozes reci gde je? ♥

    ОдговориИзбриши
  6. Vidim da je dosta proizvoda iz Avona, moja sestra radi tamo i uvek mi nešto naručuje ahah ^___^ Od ovih knjiga koje si postavila, jako su dobre Krive su zvezde ii Tajanstvena neznanka, mnogo volim da čitam Danijelu Stil ii zaslužila je što se nalazi u tvom postu:)Svaka čast, samo tako nastavi♥

    Poseti moj blog♥

    ОдговориИзбриши
  7. I ja obozavam dzempere tako da te razumem sto se tice tog favorita! :)

    http://doityourselflady23.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  8. I ja obožavam džempere! :) Nakit je jako sladak. :)

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. Odlicnoo ♥
    http://dreamgirllovefashion.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  10. Odlican post.Imam istu takvu turpiju i odusevljena sam.
    A dzemperee da ne pricam koliko ih volim,savrsenstvo.

    ОдговориИзбриши